123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787124
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagste prijs garantie!

Sylvania Sylmirror LED wandlamp | 3000K | 560 lumen | IP44 | 8W

€ 34,95 (Inclusief 21% BTW)
(€ 28,88 Exclusief 21% BTW)
levertijd <7 dagen
Omschrijving
Deze Sylvania Sylmirror led wandlamp is een strakke en functionele oplossing voor heldere en gelijkmatige verlichting in badkamers, kasten en andere interieurtoepassingen. Met een lichtopbrengst van 560 lumen en een kleurtemperatuur van 3000K, creëert deze lamp een warm wit licht dat ideaal is voor dagelijkse taken zoals scheren of make-up aanbrengen. Dankzij de brede lichthoek van 110° wordt het licht gelijkmatig verspreid, zonder harde schaduwen of verblinding.

Met een IP44-classificatie is deze Sylvania led wandlamp beschermd tegen spatwater, waardoor het geschikt is voor ruimtes zoals badkamers. De stevige aluminium behuizing garandeert een lange levensduur, terwijl de IK03 slagvastheid extra bescherming biedt tegen kleine stoten en krassen. Met een energieverbruik van slechts 8W en een levensduur van 25.000 branduren, is deze lamp een energiezuinige en onderhoudsarme keuze.

Dankzij het slanke ontwerp en de compacte afmetingen (40 x 12 x 4,5 cm) past deze wandlamp naadloos in elk modern interieur. Ideaal voor gebruik boven spiegels, in kleedkamers of als stijlvolle kastverlichting.
Specificaties
Merk: Sylvania Lichthoek: 110 graden
Lumen per Watt: 70 lm/W Beschermingsniveau: IP44
Lichtkleur: Warm wit CRI: Ra> 80
Lichtopbrengst: 560 lumen Materiaal: Aluminium
Kleurtemperatuur: 3000 K Klasse: II
Watt: 8 W Gebruik: Binnen/buiten
Type: Wandlamp Ingangsfrequentie: 50-60Hz
Dimbaar: Nee IK-waarde: IK03
Voltage: 220-240 V Werktemperatuur: -10 tot +45 °C
Voltage type: AC Energielabel: E
Lamp inbegrepen: Ja Handleiding: Handleiding