De Eufy SmartTrack Card is de ideale oplossing om nooit meer uw waardevolle spullen kwijt te raken. Dankzij de integratie met Apple 'Zoek Mijn' kunt u de tracker eenvoudig toevoegen aan de Zoek Mijn-app en uw item overal ter wereld terugvinden. Of het nu uw portemonnee, pasjeshouder of rugzak is, de SmartTrack Card zorgt ervoor dat u altijd weet waar uw bezittingen zich bevinden.
Ondanks het ultradunne ontwerp van slechts 2,4 mm kan de SmartTrack Card een krachtig alarm afspelen, zodat u uw spullen snel terugvindt, zelfs als ze onder iets verborgen liggen. Met gratis waarschuwingen voor achtergelaten voorwerpen via de Zoek Mijn-app voorkomt u dat u uw bezittingen vergeet. Daarnaast kunt u uw telefoon laten overgaan, zelfs in stille modus, met slechts een dubbele tik op de tracker.
Deze duurzame tracker is waterbestendig, waardoor hij bestand is tegen regen en vochtige omgevingen. De ingebouwde niet-vervangbare batterij gaat tot drie jaar mee, waardoor u zorgeloos gebruik kunt maken van de SmartTrack Card zonder opladen of onderhoud. Dankzij de eufy Security-app kunt u de locatie van uw items eenvoudig delen met familie en vrienden.