123led - Led verlichting en Led lampen - Homepage logo
123led B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787125
Fax: 0294-787126
E-mail: info@123led.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% BTW)
Laagste prijs garantie!

Eglo Beweging- en schemersensor | Detect Me 1 | IP44 | Wit

€ 24,95 10% korting:
€ 22,46 (Inclusief 21% BTW)
(€ 18,56 Exclusief 21% BTW)
beperkte voorraad
Omschrijving
Deze Eglo Detect Me 1 sensor is de ideale oplossing voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en efficiënte manier om bewegingsdetectie toe te voegen aan hun buitenruimte. Deze witte bewegingsmelder is niet alleen stijlvol, maar ook zeer functioneel. Hij detecteert beweging tot op een afstand van 12 meter en heeft een detectiehoek van 180 graden, waardoor u een groot gebied kunt bedekken.

Met dit apparaat kunnen lampen zonder sensor worden ingeschakeld door middel van bewegingsdetectie, waardoor slecht verlichte gebieden verlicht kunnen worden wanneer dat nodig is en ongewenste bezoekers worden afgeschrikt. De geïntegreerde schemersensor meet het omgevingslichtniveau om ervoor te zorgen dat de verlichting alleen wordt ingeschakeld wanneer dat nodig is.

De Eglo Detect Me 1 is eenvoudig te installeren en te gebruiken. Met zijn instelbare tijdsduur en schemerinstelling kunt u de gevoeligheid en werking perfect afstemmen op uw behoeften. Zo heeft u de mogelijkheid om in te stellen hoe lang de verlichting aan moet blijven staan nadat er beweging is gedetecteerd. Kies uit 10, 30 of 90 seconden of 3, 7 of 15 minuten. Ook kunt u de gevoeligheid van de schemersensor instellen. Hier kunt u kiezen uit 3, 30 of 300 lux.

Meer informatie:
Handleiding (PDF)
Specificaties
Merk: Eglo Beschermingsniveau: IP44 info
Type: Bewegingsmelder Materiaal: Kunststof
Sensor Type: Beweging- en schemer Gebruik: Binnen/buiten
Kleur: Wit Extra info: Handleiding
Afmetingen: 55 x 70 mm (lxh) Oud voor nieuw: uw oude apparaat info